UNIQA: Bezbrižna budućnost nije stvar prestiža, već vaše odluke!


Uprkos opštoj percepciji da je posjedovanje polise životnog osiguranja stvar luksuza i pretežno izvan mogućnosti građana BiH, broj onih koji svoje povjerenje ukazuju UNIQA osiguranju svakodnevno raste. Pomno prateći rastuće potrebe i interesovanje za životnim osiguranjem, UNIQA je razvila i prilagodila svoje proizvode zahtjevima tržišta i potrebama građana. Ovakav potez otklanja predrasudu da je životno osiguranje luksuzna, nedostupna i skupa investicija. Kombinacijom ponude velikog broja programa životnih osiguranja s jedne strane, i sve većeg broja zadovoljnih klijenata sa druge strane, UNIQA zauzima vodeće mjesto na bosanskohercegovačkom tržištu u osiguranju života. Razumjevajući potrebu i nužnost komunikacije sa tržištem, UNIQA osiguranje je nedavno pokrenula kampanju pod sloganom „Misli najbolji dani tvog života tek dolaze.

 

Uniqa

 

Misli UNIQA.“ „Želja nam je da ovom kampanjom u narednom periodu dodatno objasnimo građanima u BiH da mala investicija danas ima veliko značenje za sigurniju budućnost svakog pojedinca. Osiguranje života definitivno nije stvar prestiža već nužnosti koju nameće savremeni način života, ali i društveno-ekonomske promjene kroz koje trenutno prolazi naše društvo,“ izjavila je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja. Potvrda uspješnog poslovanja UNIQA osiguranja stigla je i od vjernih klijenata ove osiguravajuće kuće, i to putem švicarske kuće ICERTIAS koja je na osnovu neovisnog istraživanja tržišta UNIQA osiguranju izdala „Best Buy Award“. Ovo priznanje nije samo zbir ocjena korisnika osiguravajućih proizvoda na tržištu, već znači najbolji omjer cijene i kvaliteta za proizvode iz kategorije osiguravajućih kuća na području BiH!

  • Privreda Novosti

    • Piemonte-Prijem radnika: trgovac, kasirka, prodavač, magaciner

      Piemonte-Prijem radnika: trgovac, kasirka, prodavač, magaciner  KONKURS ZA POSAO     Piemonte d.o.o. Tuzla, domaći trgovački lanac i renomirani distributer roba široke potrošnje traži dinamične i motivirane kandidata za naš tim. Kompanija raspisuje konkurs za prijem...

    • Nova banka: Google Pay™

      Nova banka: Google Pay™  - Digitalni novčanik za Mastercard korisnike - Nova banka prati i podržava digitalne inovacije, te je za korisnike Mastercard® platnih kartica omogućila korišćenje inovativnog načina beskontaktnog...

    • "Cydonia": Urisept brusnica kod urinarnih infekcija

        Služe kao pomoć kod urinarnih infekcija. Sadrže kombinaciju aktivnih sastojaka brusnice i D-manoze, koji pokazuju antiadhezivno djelovanje kod bakterija sa fimbrijama (Escherichia coli). Za online...

    • Roda style: Modna konfekcija od prirodnih materijala za djecu i tinejdžere

      Roda style: Modna konfekcija od prirodnih materijala za djecu i tinejdžereRoda Style je modna kuća koja se bavi proizvodnjom garderobe za djecu predškolskog i školskog uzrasta, za djecu tinejdžere. U svom proizvodnom programu imaju veliki broj trenerki i body majica za...

    • "Cydonia": Melisan za miran san

        Melatonin doprinosi skraćenju vremena potrebnog za tonjenje u san. Ekstraktvalerijane pomaže u opuštanju, na taj način doprinosi mentalnom zdravlju i lakšoj borbi sa užurbanom svakodnevnicom. Za online...

    • Nova banka: Plaćaj pametnije, vrati 30 KM!

      Nova banka: Plaćaj pametnije, vrati 30 KM!  - Kampanja Nove banke za korisnike Google Pay aplikacije - Nova banka a.d. Banja Luka, u saradnji s kompanijom Mastercard, pokrenula je novu kampanju pod nazivom „Plaćaj pametnije, vrati 30 KM“,...

    << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

solana1

adriatic

CG SDG mala

Banner Lukavac 180x112

izazovb

  TC19550TZ

  kapija3

grad tuzla1 

vlada tk1

 

 

 

Rudnik soli logo2

 grin

  balic dec 2022

NB Volim Tuzlu 1

 mamamia

cydonia2

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

 Bihamk2025