UNIQA: Bezbrižna budućnost nije stvar prestiža, već vaše odluke!


Uprkos opštoj percepciji da je posjedovanje polise životnog osiguranja stvar luksuza i pretežno izvan mogućnosti građana BiH, broj onih koji svoje povjerenje ukazuju UNIQA osiguranju svakodnevno raste. Pomno prateći rastuće potrebe i interesovanje za životnim osiguranjem, UNIQA je razvila i prilagodila svoje proizvode zahtjevima tržišta i potrebama građana. Ovakav potez otklanja predrasudu da je životno osiguranje luksuzna, nedostupna i skupa investicija. Kombinacijom ponude velikog broja programa životnih osiguranja s jedne strane, i sve većeg broja zadovoljnih klijenata sa druge strane, UNIQA zauzima vodeće mjesto na bosanskohercegovačkom tržištu u osiguranju života. Razumjevajući potrebu i nužnost komunikacije sa tržištem, UNIQA osiguranje je nedavno pokrenula kampanju pod sloganom „Misli najbolji dani tvog života tek dolaze.

 

Uniqa

 

Misli UNIQA.“ „Želja nam je da ovom kampanjom u narednom periodu dodatno objasnimo građanima u BiH da mala investicija danas ima veliko značenje za sigurniju budućnost svakog pojedinca. Osiguranje života definitivno nije stvar prestiža već nužnosti koju nameće savremeni način života, ali i društveno-ekonomske promjene kroz koje trenutno prolazi naše društvo,“ izjavila je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja. Potvrda uspješnog poslovanja UNIQA osiguranja stigla je i od vjernih klijenata ove osiguravajuće kuće, i to putem švicarske kuće ICERTIAS koja je na osnovu neovisnog istraživanja tržišta UNIQA osiguranju izdala „Best Buy Award“. Ovo priznanje nije samo zbir ocjena korisnika osiguravajućih proizvoda na tržištu, već znači najbolji omjer cijene i kvaliteta za proizvode iz kategorije osiguravajućih kuća na području BiH!

solana1

adriatic

centralno okt 2022

cydonia2

Banner Lukavac 180x112

izazovb

  kapija3

grad tuzla1 

vlada tk1

 

 

 

grin

  balic dec 2022

NBgooglepay

 mamamia

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

SajamCokKAf baner

emma