U Tuzli napravljen najveći burek na svijetu


U organizaciji agencije "Kreativa marketing" Tuzla, u Tuzli je održana manifestacija "Tuzla gastro show“. U okviru manifestacije u restoranu "Saranda" u Tuzli, organizovano je pripremanje najvećeg bureka na svijetu a u organizaciji legendarne tuzlanske čevabdžinice "limenka" ispečeno je 1800 ćevapa.
„Dimenzije bureka su 6x5 metara. U pripremi i pečenju bureka sudjelovalo je 14 ljudi. Dužina jufke je 1.500 metara i izazov je bio pripremiti sve ovo, kao i njegov sam prevoz za koji smo koristili specijalno vozilo. Napravljen je burek težine 670 kg, na tepsiji koja teži 180 kg, a Limenka je napravila ogromnu porciju ćevapa od 1.800 ćevapa. Prije nas, u Sloveniji je napravljen burek prečnika pet i po metara i kao takav ušao je u Guinnessovu knjigu rekorda. Mi ćemo rezultate ulaska u Guinnessovu knjigu znati za oko tri mjeseca. Pokaže li se da je danas u Tuzli sve bilo prema propozicijama čuvene knjige rekorda, mi ćemo osjetno nadmašiti rekord Slovenaca. Konačni cilj manifestacije je promocija domaćih proizvoda, te da se burek i ćevapi zaštite kao nacionalno jelo u BiH", izjavio je novinarima Omer Isović iz Agencije Kreativa marketing. Pripremljeni burek dijeljen je građanima, medicinskom osoblju, vatrogascima i policajcima, odnosno dežurnim službama koje se brinu za sigurnost građana, ukupno 4000 porcija bureka.

Burek10


Ideja menadžmenta agencije „Kreativa marketing“ iz Tuzle, je prepoznata od brojnih privrednih subjekata, privukla je brojne medije, veliki broj građana i svi zajedno su činili jedan veliki, spektakularan događaj u Tuzli. Tuzla Gastro Show nije samo šou. Nije to samo obaranje rekorda u pravljenju najvećeg bureka napravljenog u „Sarandi“, nije to ni samo jedinstvena prilika da čevabdžinica Limenka koja slavi 50 godina postojanja ispeče 1800 tuzlanskog čevapa. Nije to bila samo prilika da Bosanci i Hercegovci danas uživaju uz Tuzlansko pivo. Tuzla Gastro Show imao je mnogo snažniju, jaku kao Zmaj poruku. Poruku da je upriličeni događaj istinsko veličanje našeg, priznavanje domaćeg, preporuka, poziv i apel da kupujemo i koristimo ono što je naše što mi pravimo, a znamo i možemo i pravimo dobro i domaće. PRVI TUZLA GASTRO SHOW je projekat koji za cilj ima promociju isključivo domaćih vrijednosti. Prepoznali su to i podržali iz Vlade Tuzlanskog kantona i Grada Tuzla čiji predstavnici su pozdravili ovaj skup i zahvalili se organizatorima. S druge strane, organizatori ovog jedinstvenog i spektakularnog događaja zahvalni su za svu podršku koju su dobili pa su manifestaciju uveličali i uručenje zahvalnica. Plakete su dobili Mirsad Gluhić ministar ta trgovinu, turizam i saobraćaj TK, Jasmin Imamović gradonačelnik Tuzle, Bego Gutić premijer Tuzlanskog kantona. Kreativa marketing dodjelila je plaketu za razvoj i jačanje BH ekonomije Rusmiru Hrviću, predsjedniku AS GRUPACIJE. U porodici onih koji na najbolji mogući način, ponosno, dostojanstveno, iz srca i duše pronose Bosnu i Hercegovinu širom svijeta, promovišu sve bosansko i hercegovačko i koji su ponosni što su Bosanci i Hercegovci, prepoznat je i bh umjetnik Enis Bešlagić kojem je Kreativa marketing dodjelila najveće, specijalno priznanje Kreative marketing, Zlatno zmajevo srce. I još jedno Zlatno zmajevo srce za patritizam i humanizam, dodjeljeno je udruženju „Zmajevi posavine“. Zahvalnost za promociju privrede TK na sajamskim aktivnostima u zemlji i inostranstvu, Kreativa marketing uputila je plaketom koju jee primio Nedret Kikanović predsjednik Kantonalne privredne komore Tuzla. Upućene su riječi zahvalnosti za promociju, jačanje i razvoj bh privrede, domaćeg proizvoda i cjelokupne Bosne i Hercegovine, dodjelom plakete Hajrudinu Ahmetliću, direkoru HIFA Petrola i Fahrudinu Salihoviću direktoru Pivare Tuzla. Kreativa marketing dodjelila je nagradu za očuvanje i unaprjeđenje privrede, rekli bi, za spas Fabrike deterdženata Dita Tuzla, Nedžadu Gavranoviću dugogodišnjem uposleniku DITE. Ovom prilikom, u okviru Tuzla Gastro Showa, naši pravi, domaći, bosanskohercegovački trogvački lanci su se odlučili na donacije i pomoć onima kojima je pomoć neophodna. Donaciju u robi Domu za nezbrinutu djecu u Tuzli, uručila je firme „Piemonte“ Tuzla, donaciju u robi firma „Robot“ je uručila udruženju „Korak po korak“ Tuzla. Ček u iznosu od 500KM i donaciju u robi firma „Megadiskont“ Tuzla uručila je Zavodu za djecu za posebnim potrebama Tuzla i te istu humanu gestu učinila i prema Domu za nezbrinutu djecu Tuzla. Sve donacije će biti realizovane i uručene onima kojima su namijenjene, u toku naredne sedmice. Burek ide prema knjizi Guinnissa, a u kući slavnih već stanuje Bosanac, Mirsad Nokto koji je zasluženo dobio priznanje od Kreative marketing. Kreativa marketing Tuzla je u okviru manifestacije Tuzla Gastro Show, željela istaći priznanje za nesebičnu borbu i doprinos očuvanju bosanske sevdalinke. Već devet godina Tuzla i Tuzlanski kantona su domaćini Festivala sevdalinke pod nazivom „Sevdalinko u srcu te nosim“. Organizator ovog festiala koji naredne godine slavi i mini jubilej, je Udruženje muzičkih umjetnika na čijem čelu je Ramiza Milkunić kojoj je ovom prilikom uručena plaketa. U kulturno-umjetničkom programu učestvovali su članovi brojnih  kulturno-umjetničkih društava iz BiH i regije koje je organizovalo i okupilo UKUD "Zvonko Cerić" Tuzla, kojem je također uručeno priznanje. Nastupilo je i oko 50 harmonikaša iz Muzičke škole Tuzla i Škole harmonika Srebrenik koje je okupio i pripremio prof. Dejan Milkunić, nastupile su i članice ansambla Tuzlanke, učenici OŠ Novi grad Tuzla, upućena je zahvalnost brojnim partnerima projekta, privrednim subjektima i medijima.

solana1

adriatic

centralno okt 2022

cydonia2

Banner Lukavac 180x112

izazovb

  kapija3

grad tuzla1 

vlada tk1

 

 

 

grin

  balic dec 2022

NBgooglepay

 mamamia

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

SajamCokKAf baner

emma